Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Fórum guildy Trolololololo
 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Sindragosa

Goto down 
AutorZpráva
enterio




Poèet pøíspìvkù : 9
Join date : 21. 10. 11

Sindragosa Empty
PříspěvekPředmět: Re: Sindragosa   Sindragosa EmptyFri Oct 21, 2011 5:11 pm

Po zaujmutí pozic a vybudování aggra od tanka začnou DPS dělat svoji práci. Healeři musí současně začít léčit, protože Sindragosa okamžitě uplatní svou první schopnost, kterou je FROST AURA - stálá aura, kterou má Sindragosa po celou dobu boje. Tato aura zasahuje každého člena raidu za 3000 frost dmg každé 3 sec.
Dále na sebe Sindragosa aplikuje PERMEATING CHILL - instantní buff, opět trvá po celou dobu boje. Každý fyzický útok proti ní má 20% šanci, že na útočníka bude aplikována další schopnost: CHILLED TO THE BONE - debuff (DoT), působící 1000 frost dmg každé 2 sec. po dobu 8 sec., lze dosáhnout až 99 stacků. Každý nový stack resetuje dobu trvání debuffu. Melee DPS tedy musí pečlivě sledovat počet stacků, a po získání cca 7-8 stacků přestat dělat dps (asi na 9-10 sec.), aby debuff zcela zmizel. Během poslední, třetí fáze boje by neměl počet stacků přesáhnout 3-4.
Aby ranged DPS nepřišli zkrátka, je tu připraveno i něco pro ně - UNCHAINED MAGIC - 30 sec. debuff, který Sindragosa umisťuje na náhodné hráče z raidu. Každé kouzlo, které při tomto debuffu hráč použije, má za následek 1 stack INSTABILITY - debuff, který trvá 8 sec. a po své expiraci dá hráči 2000 dmg za každý stack. Každé kouzlo, které je během této doby použito, přidá 1 stack a obnoví dobu expirace. Hráči tedy musí sledovat počet stacků a po dosažení 7-8 stacků musí přestat kouzlit a počkat na expiraci a výsledné dmg. Pak musí počkat, než je healer zcela vyléčí, a teprve potom mohou pokračovat v boji. Ve třetí fázi by pak počet stacků neměl překročit 2-3 stacky.
Přibližně 30 sec. po začátku boje, a pak vždy dalších cca 30 sec. po každém vstupu do fáze 1 bude na celý raid použita schopnost ICY GRIP - jedná se o něco podobného jako Death Grip od DK, jen aplikovaný na celý raid. Boss přitáhne celý raid k sobě na jednu hromadu a už v průběhu tohoto "tahání" se musí každý otočit obličejem ven a po dokončení "tahání" se urychleně rozběhnout pryč od bosse. Po 5 sec. od této "valné hromady" totiž následuje další pohroma, BLISTERING COLD - AoE, při kterém všichni hráči v okruhu do 25 yardů dostanou velmi vysokou dávku frost dmg.
Po odeznění Blistering Cold se celý raid opět shromáždí na původních pozicích a pokračuje ve svých úkolech - DPS, léčení.
Tato první fáze je pravidelně prokládána fází druhou (vzdušnou), a to cca každých 55-60 sec. do doby, než bude mít méně než 30% HP. Tato vzdušná fáze probíhá takto:

Jakmile se Sindragosa začne zvedat ze země, následuje FROST BEACON - použije na začátku každé letové fáze na 2 náhodné členy raidu. Tito hráči jsou označeni jako budoucí oběti další schopnosti (viz dále) a mají 7 sec. na to, aby se dostali na předem určené místo, kde v okruhu 10 yardů nebude kromě nich žádný člen raidu, tzn. všichni ostatní musí včas opustit toto předem určené místo a healeři musí zajistit, aby označení hráči měli maximum HP.
Po oněch 7 sec. přijde ICE TOMB - masivní frost dmg a uvěznění v ledové kostce. Jakýkoliv hráč, nacházející se v této době v okruhu do 10 yardů od označených hráčů dostane kostku také. Hráči v kostkách nemohou být zaměřeni a tudíž je nemožné je léčit. Kostky se zaměřit dají a ostatní členové raidu je musejí ničit, protože pokud uvěznění zůstanou v kostce déle než 30 sec., začne na ně působit ASPHYXIATION - hráč dostává zranění, odpovídající 8% jeho maximálních HP každou sekundu do té doby, dokud není osvobozen nebo dokud nezemře.
Návrat nahoru Goto down
 
Sindragosa
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
 :: Všeobecná Diskusia :: Taktiky :: Icecrown Citadel 10-
Přejdi na: